Szkolenie z obsługi pacjenta i rozwoju kompetencji miękkich, przeznaczone dla osób pracujących jako średni personel medyczny w gabinetach medycznych, stomatologicznych i kosmetologicznych, a także dla pracowników recepcji i obsługi medycznej w przychodnich publicznych i prywatnych, ośrodkach zdrowia, sanatoriach i ośrodkach SPA.
Po szkoleniu Uczestnicy:
Narzędzia dydaktyczne: szkolenie ma charakter warsztatów.
ANITA GAŁEK – Trener Biznesu/Coach IC
Wiedza trenerska zdobyta w wyniku ponad 12 lat doświadczenia na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowej organizacji (FMCG-branża apteczna). Umiejętności i warsztat nabyty poprzez prowadzenie przez 4 lata wewnętrznych szkoleń dla kadr kierowniczych z zakresu kompetencji twardych oraz miękkich. Duże doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń sprzedażowych (obsługa klienta, negocjacje, zarządzanie kategorią). Autor wielu publikacji eksperckich dla środowiska farmaceutycznego.