Adres:
Master HR Sp. z o.o. Al. Niepodległości 22,
70-412 Szczecin, piętro 2
Dane rejestrowe Spółki:
Master HR Sp. z o.o. Nr certyfikatu 16707
72-002 Dołuje
REGON: 811628050
NIP: 9552102938
KRS: 0000213450
w Rejestrze Podmiotów Prowadzących Agencje Zatrudnienia uprawniający do świadczenia usług: pośrednictwa pracy, doradztwa personalnego lub poradnictwa zawodowego.
Dane kontaktowe:
+48 91 40 40 745 Rekrutacje: +48 732 852 852 Email:
+48 91 40 40 723
+48 732 852 852
Szkolenia: +48 604 092 939
EB: +48 604 092 939
• „Employer Branding – Zatrudnij Zadbaj Zarabiaj”
Ukończone studia: Ekonomia, Doradztwo zawodowe i Pośrednictwo pracy z elementami prawa pracy, Trener – szkoleniowiec.
Certyfikowany Project Manager – Akademia Leona Koźmińskiego, ukończone szkolenie ,,Małe MBA – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi’’.
17 lat doświadczenia: obsługa i profesjonalne doradztwo Klienta związane z zatrudnieniem pracowników, nadzór nad planowaniem i realizacją projektów, prowadzenie projektów rekrutacyjnych stanowisk specjalistycznych i menadżerskich przy zastosowaniu niestandardowych metod: Executive/Direct Search zakończonych z sukcesem , prowadzenie prezentacji i szkoleń.
Udział w projekcie Mariusza Kapusta jako jeden z kilku autorów dotyczący Zarządzania Projektami HR. Mój rozdział: ,,Skuteczne zarządzanie projektami HR , czyli jak wejść na Mount Everest i zrealizować projekt rekrutacyjny (promocja audiobook 09.2018, wydanie książki 2019 r.).
Od 20 lat zajmuje się tematyką audiowizualną i filmową. Współpracuje z MASTER HR przy produkcji filmów Employer Brandingowych. Ukończyła Realizację Filmową i Telewizyjną w PWSFTviT, w Łodzi. Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Szczecińskim oraz studium dziennikarskiego na Wydziale Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2008 roku była współwłaścicielką oraz dyrektorem kreatywnym w firmie Omnimedia Consulting (branża: film, reklama, media/ Warszawa). Wcześniej pracowała m.in.: w Polskim Radiu Szczecin i TVP3 Szczecin.
Specjalizuje się w kreacji i produkcji telewizyjnej oraz filmowej, a także doradztwie strategicznym z zakresu budowy marek i zarządzania ich wizerunkiem. Do jej zadań należy analiza potrzeb Klienta w obszarze Employer Brandingu, inicjowanie i planowanie koncepcji kreatywnych, zarządzanie pracą zespołu produkcyjnego, opracowywanie scenariuszy do wybranych form filmowych oraz ich realizacja.
Pracowała dla takich marek jak: HONDA-Aries, Muzeum Narodowe w Warszawie, Polskie Radio SA, Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina w Warszawie, Politechnika Warszawska, Politechnika Łódzka, Biuro Architektoniczne Arch Magic Associated Architects, HTL Strefa, Agencja Communicat, Agencja MSL, Agencja HealthWay, Parker Poland.