fbpx

CYKL SZKOLEŃ: Savoir vivre w biznesie. Blok 2.

0

CYKL SZKOLEŃ: Savoir vivre w biznesie. Blok 2.

Zapraszamy na cykl szkoleń z zakresu etykiety grzecznościowej, savoir vivre, dress codu oraz kultury w biznesie. Adresujemy je do wszystkich, których interesuje tematyka właściwego zachowania podczas różnych sytuacji biznesowych.

Główne cele szkoleń to:

  • poszerzenie konkretnej i praktycznej wiedzy z zakresu etykiety biznesowej i savoir-vivre.
  • opanowanie umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych, pomocnych w kontaktach służbowych.
  • zdobycie wiedzy na temat dostosowania odpowiedniego zachowania do miejsca i sytuacji na podstawie obowiązujących zasad savoir vivre w biznesie.

Skolenia odbywać się będą raz w miesiącu, w Master HR. Bilety na szkolenia można uzyskać poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na naszej stronie www.masterhr.pl oraz poprzez portal: evenea.pl.

CYKL SZKOLEŃ: Savoir vivre w biznesie. Blok 2.

  • Rozmowa kwalifikacyjna, błędy popełniane przez kandydatów ubiegających się o pracę.
  • Początek jest najważniejszy – zasady dla nowego, „Ty” i „Pan” w biznesie.
  • Standardy dobrego pracownika
  • Uczucia, komplementy w sytuacjach towarzyskich i biznesowych.
  • Powitanie, uścisk dłoni, kolejność powitań. 
  • Faux pas w komunikacji niewerbalnej.
  • Słuchanie i interpretacja – co robić, a czego unikać?
  • Co służy utrzymaniu dobrego kontaktu?
  • Zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej, faux pas popełniane przez telefon. 
  • Prezenty w sytuacjach towarzyskich i biznesowych. 
  • Efekt pierwszego wrażenia.
  • Garderoba biznesmena (garnitury, marynarki, koszule, płaszcze, kurtki, dodatki)
  • Jak się ubrać na różne okazje.
  • Baza garderoby: styl elegancki, półelegancki, styl casualowy. 
  • Najczęstsze uchybienia dotyczące strojów formalnych w pracy. 
  • Dress code – dostosowanie stroju do sytuacji, biznesowy look dla kobiety
  • Najczęstsze uchybienia dotyczące strojów formalnych. 
  • Garderoba bizneswoman (żakiet, spódnica, spodnie, buty, dekolt, torebka, dodatki, makijaż).
  • Wizerunek  podczas uroczystości i przyjęć biznesowych, stroje formalne i nieformalne.
  • Zaproszenie i informacja o stroju. 
  • Kolory jako sprzymierzeńcy naszego wizerunku. 

Ewa Brok – trener, nauczyciel, wykładowca, pasjonat.

Swój warsztat budowała w trakcie 17 letniej kariery zawodowej związanej z pracą z młodzieżą i dorosłymi na każdym szczeblu edukacji, poczynając od szkoły podstawowej, poprzez gimnazjum, kończąc jako wykładowca akademicki. Zdobyte doświadczenie poparła szeregiem odbytych szkoleń m.in. o tematyce biznesowy dress code, etykieta biznesowa, netykieta,  analiza kolorystyczna i analiza sylwetki, aktywizacja młodzieży poprzez projekty społeczne. Jako pasjonatka kreowała zewnętrzny wizerunek szkoły, w której pracowała jako nauczyciel, organizując i prowadząc wiele debat tematycznych z uczestnictwem m.in. jednostek samorządowych, władz miasta, przedstawicieli lokalnej społeczności. Ewa Brok jako trener prowadziła szkolenia dla młodzieży, środowiska nauczycielskiego, jak również indywidualne warsztaty z top management’em w zakresie kultury i savoir-vivre w biznesie.

„Jestem fanką zasad savoir-vivre i stąd moja chęć popularyzacji ich wśród  ludzi. Niestety żyjemy w czasach, gdzie możemy zaobserwować ogromny kryzys norm zachowań – wolimy wyglądać niż się zachowywać. U każdego przychodzi w życiu taki czas, kiedy poszukujemy trwałych fundamentów, na których można oprzeć swoje codzienne postępowanie. W dzisiejszych czasach znajomość etykiety nie jest ekstrawagancją, ale jedną z podstawowych kompetencji zawodowych. Savoir-vivre to nie przeterminowane salonowe mądrości, ale recepta na udane relacje z ludźmi, zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym.”