Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które w pracy zawodowej kontaktują się z ludźmi z innych kręgów kulturowych. Adresujemy je przede wszystkim do osób, które regularnie współpracują z klientami, dostawcami lub partnerami biznesowymi z krajów i regionów odległych kulturowo od Polski.
Zajęcia przeznaczone są zarówno dla przedsiębiorców i konsultantów, realizujących przedsięwzięcia za granicą, jak i dla polskich pracowników firm, którzy obsługują klientów, reprezentujących inne kręgi kulturowe. Wiedza szkoleniowa przydatna będzie również managerom, którzy kierują zespołami i projektami międzykulturowymi.
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy:
Szkolenie ma na celu przećwiczenie:
Szkolenie ma na celu uświadomić uczestnikom:
Organizacja inwestująca w szkolenie Cross Culture dla swoich pracowników zyskuje:
Uczestnik szkolenia dzięki udziałowi w zajęciach:
BERNARD FRUGA
Autor, trener i mentor biznesu. Jego specjalizacją jest łączenie obszaru zarządzania z rozwojem charakteru. Doradza strategicznie, udoskonala zarządzanie, współtworzy modele biznesowe, wdraża mechanizmy budowania zespołów i wyposaża liderów biznesu w wymagane kompetencje.
Przez kilkanaście lat pracował na stanowisku międzynarodowym, a większość tego czasu spędził mieszkając w Szwajcarii. W praktycznym działaniu nauczył się, co to jest zarządzanie projektami, komunikacja międzynarodowa, szkolenie, wdrażanie rozwiązań, zarządzanie zespołem rozproszonym na różnych kontynentach i tworzenie nowych przedsięwzięć od Sydney, poprzez Belgrad, aż po Puerto Rico. Był też globalnym konsultantem amerykańskiej korporacji Nielsen, gdzie łączył business development z porządkowaniem procesów biznesowych.
Jest certyfikowanym przez MATRIK trenerem zarządzania. Posiada poświadczenie ABW bezpieczeństwa do informacji oznaczonych klauzulą „TAJNE”. Ma dyplom psychologa KUL, w czasie studiów specjalizował się w psychologii przemysłowej (później nazywanej psychologią biznesu). Napisał „Alfabet ogarniania”, „ISRIKUZ. Pogodne przywództwo”, „Eventworking” oraz „Od przedszkola do Doliny Krzemowej”.
Jego hobby to wideoblog pt. „1-minutowy Fruga” (www.fruga.net), gdzie co tydzieńdzieli się pigułkami wiedzy z obszaru przywództwa i skuteczności działania.