Warning: getimagesize(): Peer certificate CN=`*.home.pl' did not match expected CN=`masterhr.pl' in /wp-content/themes/jobcareer/backend/theme-components/cs-header/cs_functions.php on line 758

Warning: getimagesize(): Failed to enable crypto in /wp-content/themes/jobcareer/backend/theme-components/cs-header/cs_functions.php on line 758

Warning: getimagesize(https://masterhr.pl/wp-content/uploads/2018/07/o-nas-banner.jpg): failed to open stream: operation failed in /wp-content/themes/jobcareer/backend/theme-components/cs-header/cs_functions.php on line 758

06.04.2019 NOWOŚĆ! SZKOLENIE dla BRANŻY MEDYCZNEJ: PROFESJONALNA OBSŁUGA PACJENTA – WIZYTÓWKĄ GABINETU

Nurse Working At Nurses Station
0

TERMIN: każdy drugi wtorek miesiąca:  09.04; 14.05; 11.06. oraz sobota: 6.04. 2019r. 
CZAS TRWANIA: 8h, 9:00-17:00
MIEJSCE: Szczecin, MASTER HR/ lub siedziba Klienta
KOSZT: 750 PLN (brutto)
(przy szkoleniach grup – cena negocjowana)

DLA KOGO:

Szkolenie z obsługi pacjenta i rozwoju kompetencji miękkich, przeznaczone dla osób pracujących jako średni personel medyczny w gabinetach medycznych, stomatologicznych i kosmetologicznych, a także dla pracowników recepcji i obsługi medycznej w przychodnich publicznych i prywatnych, ośrodkach zdrowia, sanatoriach i ośrodkach SPA. 

CELE SZKOLENIA:

  • Nabycie i pogłębienie wiedzy dotyczącej roli Pracownika recepcji/rejestracji
  • Poznanie technik związanych z efektywną komunikacją z pacjentem
  • Pogłębienie wiedzy z zakresu radzenia sobie w trudnych sytuacjach obsługowych (pacjent z bólem, tzw. „trudny pacjent”)
  • Wykształcenie w Uczestnikach szkolenia postaw związanych z asertywnością i empatią
  • Przypomnienie Uczestnikom roli jaką na co dzień w gabinecie odgrywa Pracownik recepcji

EFEKTY SZKOLENIA:

Po szkoleniu Uczestnicy:

  • będą potrafili rozmawiać z pacjentami
  • będą potrafili stosować techniki związane z trudnymi sytuacjami obsługowymi
  • nauczą się rozpoznawać gry pacjentów  (manipulacja, perswazja, wymuszenie)
  • nabędą umiejętność mówienia „nie” 
  • będą rozmieli jak ważną rolę odgrywają w codziennym funkcjonowaniu gabinetu

Narzędzia dydaktyczne: szkolenie ma charakter warsztatów.

PLAN SZKOLENIA:

  1. Sztuka komunikacji interpersonalnej kluczem do sukcesu obsługowego
  • Aktywne słuchanie
  • Udzielanie informacji zwrotnej 
  • Umiejętne zadawanie pytań (dyskrecja vs badanie potrzeb pacjenta)
  1. Trudne sytuacje obsługowe
  • Obsługa pacjenta z bólem
  • Umiejętne mówienie „nie” – kształtowanie postaw (asertywność i empatia)
  • Stres w codziennej pracy Recepcjonistki
  • Zarządzanie kolejką (opieka pacjentem w poczekalni, budowanie relacji)
  • W co grają pacjenci (podstawowe techniki manipulacji i perswazji)
  1. Podstawowe zasady obsługi telefonicznej
  • Budowanie wizerunku firmy poprzez rozmowy telefoniczne (powitanie/zakończenie rozmowy)
  • Udzielanie informacji przez telefon
  • Trudne sytuacje obsługowe przez telefon 
  1. Jak mnie widzą tak mnie piszą
  • Kim jest Pracownik recepcji
  • Wygląd Pracownika recepcji (dress code)
  • Budowanie profesjonalnego wizerunku

PROWADZĄCA SZKOLENIE: 
ANITA GAŁEK Trener Biznesu/Coach IC

Wiedza trenerska zdobyta w wyniku ponad 12 lat doświadczenia na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowej organizacji (FMCG-branża apteczna). Umiejętności i warsztat nabyty poprzez prowadzenie przez  4 lata wewnętrznych szkoleń dla kadr kierowniczych z zakresu kompetencji twardych oraz miękkich. Duże doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń sprzedażowych (obsługa klienta, negocjacje, zarządzanie kategorią). Autor wielu publikacji eksperckich dla środowiska farmaceutycznego.