fbpx

05.12.2019 SZKOLENIE: ZASADY SAVOIR VIVRE A SUKCES TWOJEJ FIRMY

andrew-neel-TTPMpLl_2lc-unsplash
0

Termin: 05.12.2019 (CZWARTEK)
Godziny: 14:00-16:00
Miejsce: Biuro Master HR, Storrady 1A/53, Szczecin
Wstęp: bezpłatny/ ilość miejsc ograniczona/prosimy o zgłoszenie udziału mailem: szkolenia@masterhr.pl lub telefonicznie: + 48 601 797 220.

Dla kogo?

Szkolenie przygotowane z myślą o szefach, dyrektorach, managerach, kierownikach oraz wszystkich osobach, które działają w biznesie i chcą wiedzieć w jaki sposób zasady dobrego zachowania mogą przyczynić się do rozwoju ich firm.
Podczas szkolenia dowiesz się:

  • jak wywrzeć odpowiednie wrażenie już podczas pierwszego spotkania?
  • czy osobisty wizerunek ma wpływ na biznes jaki prowadzisz?
  • jaki jest wizerunek mężczyzny z klasą?
  • jakie są najczęstsze uchybienia dotyczące strojów formalnych w pracy?
  • jak budować relacje w pracy według zasad savoir vivre?
  • jak komunikacja niewerbalna wpływa na utrzymanie dobrego kontaktu?

Cele kształcenia:

  • Poszerzenie konkretnej i praktycznej wiedzy z zakresu etykiety biznesowej i savoir-vivre.
  • Doskonalenie umiejętności niezbędnych w tworzeniu obrazu wiarygodnego i profesjonalnego partnera, także w pojęciu firmy.
  • Zwiększenie świadomości w obszarach: „Biznesowy dress code”

Efekty kształcenia

Korzyści dla uczestnika:
Wyjaśnia i rozumie, co wpływa na prawidłową komunikację.
Objaśnia, co decyduje o budowaniu naszego osobistego wizerunku oraz jaki on ma wpływ na wizerunek firmy.
Posługuje się elementami biznesowego dress code-u i analizy kolorystycznej przy tworzeniu swojego wizerunku „rekina biznesu”.
Buduje pewność siebie w sytuacjach wymagających znajomości zasad etykiety grzecznościowej i biznesowej.

Korzyści dla firmy:
Postępuje z zasadami poprawnego zachowania się, potrafi szybko i trafnie ocenić sytuację i sobie z nią poradzić. Jest zorientowany na efektywniejszy rozwój kariery zawodowej, zjednując sobie partnerów biznesowych poprzez wzmocniony wizerunek własny.
Wykazuje inicjatywę w kontaktach z innymi ludźmi jako osoba wiarygodna, solidna, pewna siebie i obyta towarzysko.
Dba o swój biznesowy wizerunek wiedząc, że wpływa on na relacje i tworzenie długotrwałych więzi oraz budowanie własnego autorytetu i rozwój firmy.

METODA: prezentacja, wykład, dyskusja dydaktyczna

PROWADZĄCA: EWA BROK
trener, nauczyciel, wykładowca, pasjonat.

Swój warsztat budowała w trakcie 15-letniej kariery zawodowej związanej z pracą z młodzieżą i dorosłymi na każdym szczeblu edukacji, poczynając od szkoły podstawowej, poprzez gimnazjum, kończąc jako wykładowca akademicki. Zdobyte doświadczenie poparła szeregiem odbytych szkoleń, między innymi z zakresu: biznesowego dress code, etykiety biznesowej, analizy kolorystycznej oraz analizy sylwetki. Jako trener prowadziła szkolenia dla młodzieży, środowiska nauczycielskiego oraz indywidualne warsztaty z top management’em w zakresie kultury i savoir-vivre w biznesie. Obecnie związana
z Wyższą Szkołą Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim, w której prowadzi zajęcia pod nazwą:
„Kultura biznesu – normy i formy” oraz „Savoir-vivre w biznesie, czyli etykieta menedżera”.

 

„Jestem fanką zasad savoir-vivre i stąd moja chęć popularyzacji ich wśród ludzi. Niestety żyjemy w czasach, gdzie możemy zaobserwować ogromny kryzys norm zachowań – wolimy wyglądać niż się zachowywać. U każdego przychodzi w życiu taki czas, kiedy poszukujemy trwałych fundamentów,na których można oprzeć swoje codzienne postępowanie. Savoir-vivre to nie przeterminowane salonowe mądrości, ale recepta na udane relacje z ludźmi, zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym.”