Szkolenie „Pokolenie Z – jak współpracować i nie zwariować?” jest, przede wszystkim, furtką do spokoju na szalonym rynku przyszłości. Rynku, nad którym władzę przejmuje pokolenie Z, czyli pokolenie urodzone pomiędzy 1995 a 2012 rokiem.
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy w swojej pracy spotykają się lub już za moment będą mieć do czynienia z wiecznie podłączoną generacją. Generacją, która przysparza ogromną masę problemów niejednemu pracodawcy. Dlaczego? Bo są niereformowalnymi, leniwymi, wybrednymi, skłonnymi do depresji indywidualistami, którzy potrzebują poczucia przynależności. Warto wybiec w przyszłość i przygotować się na nadejście generacji Z, aby potem nie próbować tylko panicznie za nią nadążyć. Jeżeli chciałbyś zrozumieć mechanizmy, które kierują pokoleniem Z oraz nauczyć się je wykorzystywać w zarządzaniu zespołem, sprzedaży, marketingu, rekrutacji czy przy tworzeniu nowego produktu to – tak jak mówi klasyk – to szkolenie jest dla Ciebie.
Szkolenie potrwa 8 godzin i zostanie dostosowane do potrzeb uczestników np.: skoncentrowane zostanie tylko na aspekcie rekrutacji lub na konkretnym produkcie. Biorący udział zdobędą przydatną wiedzę związaną z przedstawicielami „pokolenia Z” z zakresu psychologii, funkcjonowania w społeczeństwie i obecnie obowiązujących trendów, za którymi wspominane pokolenie podąża. Szkolenie składa się z trzech części:
Łączenie zębatek (3h). W pierwszej części szkolenia uczestnicy dowiedzą się: czym tak naprawdę jest pokolenie Z? W jaki sposób funkcjonują jego przedstawiciele? Kim są? Co kupują? Jak kupują? Jakie mają wartości? Jak patrzą na świat oraz na samych siebie? Jak pracować, rozmawiać oraz tworzyć zespół z pokoleniem Z? Uczestnicy poznają również: przydatne case study z całego świata, istotne statystki, skuteczne modele zarządzania pokoleniem Z, a przede wszystkim, mechanizmy, które umożliwią im prawidłowe zastosowanie nabytej wiedzy w przyszłości. Na końcu pierwszej części wybrany aspekt, na którym skupi się szkolenie, zostane przeanalizowany w kontekście dopasowania go do pokolenia Z.
Social Media Z (2h). Pokolenie Z i social media to nierozłączona para. Podczas tej części porozmawiamy o aspekcie social mediów oraz internetowych trendów ważnych dla pełnego zrozumienia generacji Facebook’a. Uczestnicy zostaną wyposażeni w przydatne rady, które pomogą im skuteczniej trafiać do młodych osób za pomocą Social Mediów.
Praktyka – Sprzedaj ogóra pokoleniu Z (3h). Część praktyczna szkolenia składa się z dwóch elementów: praktycznego ćwiczenia, które pomoże uczestnikom skutecznie wykorzystać wcześniej nauczone mechanizmy w praktyce oraz finalnej analizy wybranego aspektu, na którym skoncentrowało się szkolenie np.: firmy, produktu, działu rekrutacji itp. w celu wypracowania konkretnych i potrzebnych wytycznych, wskazówek czy działań.
PROWADZĄCY SZKOLENIE: DAWID HAMERA
Ma zaledwie 18 lat, ale również dużą wiedzę o swoim pokoleniu. Na co dzień uczeń klasy maturalnej w LO II, w Szczecinie. Laureat 3. miejsca w Ogólnopolskim Konkursie Retorycznym. Od niedawna prowadzi szkolenia dla menadżerów lub pracowników, będących przedstawicielami jego generacji, w ramach osobistej inicjatywy „Nadążyć za pokoleniem Z”.
MODERATOR SZKOLENIA: ANNA ZDANOWICZ / MASTER HR
Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem wypełnij formularz zgłoszeniowy (do pobrania na stronie: www.masterhr.pl, zakładka: szkolenia) i wyślij go na adres: szkolenia@masterhr.pl