fbpx

JAK UTRZYMAĆ MOTYWACJĘ PRACOWNIKÓW W SYTUACJI KRYZYSOWEJ? (szkolenie on-line)

0

JAK UTRZYMAĆ MOTYWACJĘ PRACOWNIKÓW W SYTUACJI KRYZYSOWEJ? (szkolenie on-line)

  • Szkolenie dostępne on-line.
  • Przygotowane w odpowiedzi na zapytania Pracodawców.
  • Składa się z 14 odcinków, które można odtwarzać w dogodnym dla siebie miejscu i czasie.

JAK UTRZYMAĆ MOTYWACJĘ PRACOWNIKÓW W SYTUACJI KRYZYSOWEJ?

  • Szkolenie przeznaczone dla wszystkich Zarządzających, Kierowników, Liderów, Osób, mających pod sobą od kilku do kilkunastu pracowników.

Szkolenie skupia się na zagadnieniach związanych z zarządzaniem i  motywowaniem pracowników w sytuacjach trudnych i
kryzysowych. Odpowiada na pytania, które często zadają sobie osoby, kierujące większymi grupami pracowników:

  • Jakim typem szefa jesteś?
  • Czy masz dobrze zbudowaną postawę przywódczą?
  • W jaki sposób rozpoznać typy swoich pracowników lub odkryć ich ukryte zalety?
  • Co wiesz na temat komunikacji i co robić, aby zarządzać efektywnie zespołem oraz
    dobrze motywować swoich pracowników w różnych sytuacjach?
  • Jak zorganizować pracę zespołu w trudnych momentach tak, aby pracownicy czuli odpowiedzialność?
  • Dostępu do kursu on-line: zapytaj o cenę
  • Osoby zainteresowane ofertą, prosimy o informację na adres mailowy: szkolenia@masterhr.pl
  • Po opłaceniu faktury uzyskują Państwo dostęp do kursu (14 odcinków) wraz z materiałami do ćwiczeń.
  • Poszczególne odcinki mogą Państwo wyświetlać w dogodnym dla siebie miejscu i czasie.
  • Dostęp do kursu jest aktywny przez dwa miesiące

Wojciech Zatorski

  • Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Pracował w Pracowni Terapii Psychologicznej przy Zespole Opieki Zdrowotnej w Pszczynie oraz w Pszczyńskim Ośrodku Rehabilitacyjno – Terapeutycznym zajmując stanowiska psychologa i terapeuty indywidualnego oraz grupowego. Podczas swojej kariery zawodowej zarządzał grupą polskich robotników w Hiszpanii (1991) i Niemczech (1993 – 1994). W 1991 r. otworzył firmę handlową (m.in.: RTV i AGD).
  • Karierę trenerską rozpoczął w 1992 r. Od 1994 r. prowadzi własną firmę szkoleniową ZATORSKI Consulting. Współtworzył w 2004 r. projekt AGRO.pl (usługi dla rolnictwa) szkoląc i częściowo zarządzając rzeszą 1000 konsultantów w całej Polsce. Wykłada na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie (Studia Podyplomowe, Executive MBA).
  • Wiedzę i umiejętności zdobywał poprzez prowadzenie własnej firmy handlowej i szkoleniowo-konsultingowej oraz szkoląc się nieustannie na seminariach prowadzonych przez światową czołówkę teoretyków i praktyków sztuki zarządzania (m.in.: Hermann Müller – Walbrodt, Steven Gilligan, Linnett Saunders-Peal, John Seymour, Joseph O’Connor, Robert Dilts) jak również w trakcie prowadzenia własnych szkoleń i konsultacji. W 1999 roku został umieszczony na krajowej liście mediatorów sądowych.
  • Certyfikaty: International Coach (ICC), Trainer of Art of NLP, Trener Biznesu.
  • Jest praktykiem, więc  największy nacisk kładzie na praktyczny wymiar swoich interakcji z klientami zarówno w szkoleniach jak i w coachingu indywidualnym. Szkolenia w jego wydaniu mają formę treningów umiejętności. Minimum słów maksimum doświadczenia. Jak mówili starożytni Aborygeni: „Każda wiedza jest tylko chaosem zanim znajdzie się w mięśniach”. I zgodnie z tą maksymą stara się ograniczyć do niezbędnego minimum wykładanie teorii.
  • Najwięcej uwagi przykłada do ćwiczeń, gier i eksperymentów, które dają szansę na przełożenie wiedzy w umiejętność, jeszcze w czasie treningu. Niektóre treningi składają się nawet w 95% z doświadczania i są realizowane jako RPG (Role Playing Game), czyli rozbudowane, rozpisane na role i konteksty, scenariusze wzięte z rzeczywistości biznesowej
    klienta.